Tekniske problemer?

Dersom du har tekniske problemer, anbefaler vi at du oppdaterer nettleseren din og sørger for at du har den nyeste versjonen.


Du kan også prøve å slette alle midlertidige internett-filer og cookies på din pc.


Internet Explorer

  • Gå til ”Internet Options”
  • Under ”Browsing History”, klikker du på ”Delete”
    • Kryss av ”Temporary Internet Files”
    • Kryss av “Cookies”
    • Klikk på “Delete”
  • Klikk på “OK”
  • Lukk alle sidene i Internet Explorer du har åpen og prøv igjen


Google Chrome

  • Gå til ”Valgmuligheter”
  • Klikk på ”Slett nettlesingsdata…”
    • Kryss av ”Tøm buffer”
    • Kryss av ”Slett cookies og andre websteds- og plugindata”
    • Kryss av ”Slett lagrede data for formular til Autofyll”
    • Klik på ”Slett nettlesingsdata”
  • Lukk alle sidene i Google Chrome du har åpen og prøv igjen


FireFox

  • Trykk ”CTRL+SHIFT+DELETE”
    • Velg fjern ”hele min historikk”
    • Klikk på ”Detaljer”
      • Kryss av alle boksene
      • Klikk på ”Slett nå”
  • Lukk alle sidene i FireFox du har åpen og prøv igjen


Hvis du fortsatt har problemer med å benytte nettsiden vår er du alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice som er glade for å hjelpe deg.


For å hjelpe deg best mulig, bør du angi så mye av følgende informasjon som mulig:


  • Ditt operativsystem (f.eks. Windows XP, Mac OS 10.0)
  • Din nettleser (f.eks. Internet Explorer 8, Firefox 3.5)
  • Hvilke URL-adresse du tastet inn (f.eks. https://www.zizzi.no)
  • Når problemet oppstod


Hvis du kontakter kundeservice via e-post, så ta gjerne en printscreen av feilmeldingen og legg ved i e-posten sammen med en beskrivelse av problemet.



Det har forsvunnet produkter fra handlekurven min

Hvis det forsvinner produkter fra handlekurven din, kan det skyldes at du har trykket på ”Tilbake/Return”-knappen i nettleseren din i stedet for å trykke tilbake på vår side.


Det kan også være at handlekurven din har blitt kontrollert og oppdatert iht. hva som faktisk er på vårt lager. Det kan nemlig forekomme at en kunde rekker å kjøpe den siste varen, før den rekker å bli reservert til deg.



Betalingen min ble avvist

Det kan være flere årsaker til at betalingen har blitt avvist av Altapay eller Klarna.


Gå tilbake og sjekk at informasjonen din stemmer – kortnummer, dato, korttype mm. Hvis problemet vedvarer kan du evt. prøve å betale med et annet kort.


Kontakt kundeservice hvis problemet vedvarer – vi kan ikke hjelpe deg med å gjøre bestillingen over telefonen – det er ikke lovlig for oss å motta dine betalingsinformasjoner pr. telefon.




Problem med å logge på Min Konto?


Benytt linken ”LOGG INN” på forsiden. Hvis din e-post eller ditt tlf. nummer ikke blir gjenkjent, sjekk om du har benyttet den samme e-posten, eller tlf. nummeret som det du er registrert med. Hvis du ikke kan huske passordet ditt kan du trykke på ”glemt passord”, så sender vi deg en e-post/sms med et nytt passord med det samme.


Du kan alltid endre dine personlige opplysninger ved å logge inn på ”Min Konto”. Her kan du også endre passordet ditt til noe personligt som er enkelt å huske.


Hvis du opplever problemer med å logge inn eller har andre spørsmål, er vår kundeservice alltid klar til å hjelpe deg.